De top 8 beste gezonde snacks!

Het is nu misschien nog wel heel erg koud, maar voordat je het weet moet je weer in je bikini en dan had je gehoopt dat je in de winter al was begonnen met afvallen. Persoonlijk vind ik het eten van ochtend, middag en avondeten niet heel moeilijk. Wat ik ongelofelijk moeilijk vind is het bedenken van gezonde snacks. Snacks die makkelijk te maken zijn, lekker zijn en ook nog eens gezond. Nou ik heb het internet een beetje afgezocht en heb 8 lekkere snacks voor mezelf maar ook voor jullie opgeschreven:

GESNEDEN TOMAAT MET EEN BEETJE FETA EN OLIJFOLIE

Calorieën: ongeveer 110
Een heerlijk tussendoortje wat je snel kunt maken. Dit smakelijke gerecht maakt je smaakpapillen blij. Ook lekker op een broodje als lunch!

snacks

STARBUCKS SKINNY LATTE (GROOT)

Calorieën: 100
Scoor je cafeïnevrije koffie wat tegelijkertijd een honger-verpletterende eiwit shot is en ⅓ van je dagelijkse calciumbehoefte.

snacks

BANAAN

Calorieën: 105
Misschien een inkopper maar een banaan kan je overal mee naartoe nemen, met het extra voordeel van kramp-verhinderend kalium.

1/2 KOP BONEN

Calorieën: 94
Het eten van deze eiwitverpakte pick-me-up uit de schaal zal je helpen om langer verzadigd te blijven.

3 KOPJES MET POPCORN

Calorieën: 93
Ga je gang eet lekker popcorn wanneer je tv aan het kijken bent, 3 kopjes popcorn kunnen geen kwaad en zo heb je toch het lekkere snack gevoel.

8 GARNALEN

Calorieën: ongeveer 130
De perfecte aperitief – en niemand aan tafel zal weten dat je calorieën aan het tellen bent.

1 KOP WORTELS MET HUMMUS

Calorieën: rond de 100
De knapperige textuur houdt onze mond bezig en pittige hummus voedt je behoefte aan troost maaltijden.

1/2 MELOEN

Calorieën: rond de 93
Zoals de meeste vruchten bevat meloen veel water. Je krijgt dus veel voedsel binnen voor niet veel calorieën.

De standaard snacks die je vaker langs ziet komen zoals noten, fruit, etc. zijn natuurlijk nog steeds heel goed. Bakje yoghurt kan bijvoorbeeld ook altijd. Zorg er voor dat je tijdens het snacken kiest voor een snack en niet voor een hele maaltijd. Let op wat je eet! Wil je meer hulp bij het maken van goede beslissingen als het gaat om voeding? Neem dan contact met ons op want naast Personal Training zijn wij ook gespecialiseerd in voedingsadvies! 

0
opgeblazenontsteking